Avatar billede MiLu Nybegynder
07. april 2009 - 11:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Logitech MX610 Left-Hand lagger regelmæssigt hel sindsygt i Vista

Jeg har lige fået ny mus. En Logitech MX610 Left hand version. Den har åbenbart nogle højst irriterende lagging ture som varer ca. 30 sek og så virker musen helt perfekt igen derefter.

Jeg har en anden gammel tråslæs Logitech mus af anden model som på samme computer intet problem har.

Min MX610 virker perfekt på WinXP dog, så jeg tænkte det kunne være et driver problem. Hentede den nye version af SetPoint driveren fra Logitech som de lige har udgivet her 03/04/2009.

Jeg kører med Vista Business 64-bit (Hentede Setpoint 64-bit version også selvfølgelig)

Nogen som har oplevet lignende problem og ved hvordan dette løses?
Avatar billede MiLu Nybegynder
30. april 2009 - 17:28 #1
Lader til det er driveren til Vista som er problemet *suk*
Ingen fejl på min mus overhovedet når jeg slukker for Logitech driveren. Men så kan jeg dog ikke bruge de ekstra knappers funktioner...

Må bare håbe på der kommer en forbedret Vista driver snart...
Avatar billede MiLu Nybegynder
02. maj 2009 - 15:44 #2
Løsning fundet. Eller delvis. Stopper Logitech driveren og må leve med de standard indstillinger der nu er for de forskellige knapper på musen.

Går så ind i Kontrolpanelet og ændrer min mus til en venstrehånds mus med knapperne. Og ved at min mus allerede er en venstrehåndsmus og selv omvender kanpperne, bliver mine knapper nu lavet om til en højrehånds (Som jeg gerne vil have det) selvom den står som venstrehånds funktioner.

Smart ;)

Ps. Glæder til den dag der kommer nogle ordentlige Vista drivere. Eller for den sags skyld at Windows 7 tager helt over snarest.