Avatar billede rumleskafte Nybegynder
07. april 2009 - 18:36 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problem med Video

Hej

stillede et spørgsmål i går aften, tror det var rimelig sent, der er i hvert falde ikke nogen der har svaret http://www.eksperten.dk/spm/870926#reply_7363591

Det handler om at jeg ikke kan se Video i speciel god kvalitet på min computer, hverken Dvd eller fra nettet (youtube eller dr.dk)

Hardware missægt skulle der ikke være nogle problemer.
Computeren er helt ny så det er sikkert noget med driver, men jeg har den seneste driver installeret, og jeg kan køre tunge programmer på computeren uden problemer.

Det der sker er at frameraten går voldsomt ned når jeg skifter til full screen.

På forhånd tak
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
07. april 2009 - 18:45 #1
Hej..

Prøv at installere codecs + webplayer fra Divx..

LINK http://www.divx.com/

og installere den nyeste flash player fra Adobe..

LINK http://get.adobe.com/flashplayer/
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
07. april 2009 - 18:47 #2
Jeg har installeret CCCP codecs det plejer at virke til det meste, og flash har jeg også installeret. Men problemet er der også når jeg afspiller en film fra DVD så divx codec og flash skulle ikke være problemet vel?
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2009 - 18:48 #3
Du må ikke oprette samme spørgsmål flere gange, så luk det nyeste tak :)
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
07. april 2009 - 18:51 #4
men der er aldrig nogen der svare på den gamle, når den allerede er væk fra alle forsider.
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. april 2009 - 18:54 #5
Det er lige meget og ja gu er det træls, men den regel er der for ikke at fylde ekspertens database for meget.
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
07. april 2009 - 18:59 #6
jeg har lukket den gamle i stedet.
Avatar billede justrace Novice
07. april 2009 - 20:40 #7
Smid den her på din Vista, og slip for mere bøvl med lyd og Video:  http://www.majorgeeks.com/downloadget.php?id=5326&file=15&evp=09a6f068a43e764b4db06bb3c12adfa5
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
08. april 2009 - 00:27 #8
Tak, men det hjalp desværre heller ikke. Det er meget mystisk, jeg kan heller ikke finde nogen der har samme problem. Problemet er præcis på samme måde som når man lige har sat nyt Grafikkort i og ikke installeret driver endnu, altså med lav fps. Men det er kun i forhold til Video i full screen.
Avatar billede justrace Novice
08. april 2009 - 08:08 #9
Hvordan ser en dvd ud hvis du sætter sådan en i drevet?
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
08. april 2009 - 11:46 #10
Jeg installeret nVidia CUDA driver i går, jeg skal ikke kunne sige om det hjalp men Video fra nettet er blevet bedre, dog ikke perfekt. Video fra DVD ser stadtig slemt ud, det er svært at beskrive, men det ligner en blanding af alle mulige lag former, Interlace, framedrop og så ser kvaliteten ikke godt ud.

Så DVD'en virker heller ikke
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
15. december 2010 - 16:47 #11
Hov opdaget lige denne tråd stadig er aktiv.

Problemet var Tablet overlay der fik Video og Flash i explore til at hakke :)
Avatar billede rumleskafte Nybegynder
15. december 2010 - 16:47 #12
ups, done