Avatar billede den-evil Nybegynder
08. april 2009 - 10:09 Der er 5 kommentarer

Lag ovenpå flash??

Hey, Hvis du kigger på denne side, også under Del Video, så ligger layeret sig bag youtube videoen (Kun i visse tilfælde, alt efter hvor langt man scroller ned) - Hvordan kan jeg få den til at ligge ovenpå ? - Har prøvet med posistion: absolute og z-index... Flash'en har osse <param name="wmode" value="transparent" />

Hvad kan man gøre?
Avatar billede den-evil Nybegynder
08. april 2009 - 10:14 #1
Avatar billede OskarRough Nybegynder
08. april 2009 - 10:19 #2
Du skal ikke bruge transparent, men "opaque". Det skulle gerne virke - sammen med position og z-index :-)
Avatar billede den-evil Nybegynder
08. april 2009 - 10:26 #3
Jeg fandt ud af det - Virkede fint med transparent, men havde bare glemt at proppe det i Embed tagget af min flash :)
Avatar billede olebole Juniormester
08. april 2009 - 13:00 #4
<ole>

Transparent er vigtig, hvis Flash filmen ikke skal udgøre et opak(udfyldt) rektangel  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
08. april 2009 - 13:01 #5
Til gengæld har der aldrig eksisteret et embed-tag i HTML  =)