Avatar billede -kris- Praktikant
11. april 2009 - 18:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kan ikke sende mails efter opdatering

Jeg har et problem med at sende mail i outlook express efter en opdtatering/oprydning på pc'en, jeg er rimelig sikker på at alt (servernavne osv.) er indtastet korrekt. Mapperne "sendt post" "indbakke" mv. (alle *.dbx mapper) har jeg tjekket ikke er skrivebeskyttede.
Jeg har en ide om at mappen "sendt post" på en eller anden måde er blevet beskadediget. Jeg kan ikke se sendte mails i mail-programmet. Jeg har downloadet et program det skulle kunne reperere dbx filer, men det går i stå på "sendt post". Jeg har forsøt at slette hele mappen med alle mail (den der hedder noget med {5694F6D6.......} osv. under identities) men det ignorere systemet bare - også selvom jeg har slået skrivebeskyttet fra.
WHAT TO DO!
Gode råd modtages med kys-hånd!

(PS. skrive gerne meget udpenslet er ikke såååå IT-kyndig;-))

Mange hilsner
Kristina
11. april 2009 - 18:33 #1
Gætter på at der er tale om XP ?

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
Explorer/IE/OE/shell/WMP
Avatar billede vejmand Juniormester
11. april 2009 - 20:04 #2
"Sendt post" ligger sikkert her:
C:\Documents and Settings\*Brugeernavn"\Lokale indstillinger\Application Data\Identities\{En masse tal og bodstaver}\Microsoft\Outlook Express

Luk Outlook Express, og prøv så at omdøbe "Sendt post.dbx" til "Sendt post old.dbx"

Jeg mener så at Outlook Express opretter en ny "Sendt post" næste gang du åbner programmet.
Avatar billede -kris- Praktikant
31. juli 2009 - 11:13 #3
Undskyld jeg aldrig vendte tilbage på denne.

Prøvede de forskellige råd i denne tråd, men intet hjalp!
PC'en endte hos "IT-doktoren" som udbedrede problemet;-)

Men tak for jeres input