Avatar billede Jman Praktikant
12. april 2009 - 14:18 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

MySQL - select random + datokriterie

Er der nogen der kan give mig koden til en random select på BANNER, hvor ACTIVE = 1 og dato er større end START og mindre end EXPIRES.
Det er et udtræk i MySQL
Avatar billede CCodam Nybegynder
12. april 2009 - 16:45 #1
SELECT * FROM table
WHERE Active = 1 AND CURDATE() BETWEEN Start AND Expires
ORDER BY RAND()
LIMIT 1

Du må endelig skrive, hvis du har nogen spørgsmål til overstående, eller det ikke virker som forventet...
Avatar billede CCodam Nybegynder
17. april 2009 - 00:57 #2
Lykkedes det for dig? eller er det stadig ikke løst?
Avatar billede Jman Praktikant
20. april 2009 - 18:34 #3
jo - jeg synes også jeg havde accepteret, men det er åbenbart ikke registreret .. sorry!