Avatar billede hussebabz Nybegynder
14. april 2009 - 10:14 Der er 2 kommentarer

Inputs i pdf.

Hej.

Jeg skal ha lavet et målskema i pdf, hvor brugeren har mulighed for at skrive i nogle inputs hvor han derefter kan printe pdfen ud igen, nogen der ved hvordan man gør det?

tusind tak.
14. april 2009 - 10:23 #1
Hvilke programmer har du til rådighed?
Avatar billede hussebabz Nybegynder
14. april 2009 - 11:41 #2
Jeg har adobe cs3 pakken.
Men jeg har lavet målskemaet i Word, mangler bare at lave nogle "inputs" hvor brugeren kan udfylde i.. det ved jeg ikke hvordan man gør. Jeg har prøvet med Adobe Livecycle designer, men jeg fandt aldrig ud af det, da jeg er ny med programmet.