Avatar billede djaz Nybegynder
15. april 2009 - 09:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Spil med denne bærbar ????

Hvor godt vil jeg være i stand til at spille med denne computer. Nu der det godt nok mest Counter Strike og Wow jeg spiller... men hvad med noget mere krævende ??

Nu er jeg godt klar over at man kan få tons af bærbar der er bedre egnet til spil, men nu er det engang denne her jeg har :-)

[URL]http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=495327&searchArea=products&Soegeord=vaio[/URL]

Djaz
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 10:04 #1
Den kan sagtens køre lidt mere krævende spil.

Sidder selv på en med Intel Core 2 Duo 1.83 GHz og 4GB DDR2 ram.
Den kan køre BF2 i bedste indstillinger UDEN det mindste lagg, Far Cry2 i medi instillinger og andre spil med meget god grafik. Og den du linker til er endnu kraftigere. Så spil burde ikke være noget problem efter min mening.
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 10:05 #2
Dog er skærmstørrelsen ikke den bedste til spil ;)
Avatar billede djaz Nybegynder
15. april 2009 - 10:09 #3
hehe... nej det er jeg klar over, 13,1 " er ikke optimal.. Men den er let at slæbe rundt på og min gravide kæreste er glad for den når hun går derhjemme og passer den lille ny :-p
Avatar billede bentzen92 Nybegynder
15. april 2009 - 10:46 #4
Helt enig. ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. april 2009 - 20:47 #5
Nej 13" er ikke optimalt, men der er vga udgang, og en 19" skærm koster ingen penge idag ;)

Er dog ikke enig med at den kan trække de fleste spil ...
Hermed mener jeg at du kan opleve problemer på steder hvor der skal læses meget grafik ind.

Spillene du nævner vil kunne køre på min settings, men vær forsigtig med medium da kortet er et low-end kort.