Avatar billede thundersof Nybegynder
15. april 2009 - 18:13 Der er 1 kommentar

CRM dynamics

Hej alle!

Jeg har et spørgsmål som jeg ikke aner hvor jeg skal stille :)

Jeg benytter CRM dynamics 4,0 og har brug for at oprette et par ekstra kategorier i mit "generelt" billede, når man kigger på leads.

Det drejer sig mere konkret om feltet hvor man angiver om et lead er "hot, warm eller cold".

Det skulle efter sigende være muligt, at lave ekstra linier i dropdown-menuen, men jeg kan ikke hitte ud af hvordan.

(Hvis dette felt ikke har disse muligheder, kunne det være et andet... det skal bare være et sted hvor jeg kan lave en dropdown med egne definitioner)

På forhånd tak!
Avatar billede thundersof Nybegynder
19. april 2009 - 14:25 #1
Får jeg simpelthen blot ikke formuleret mit spørgsmål ordentligt, eller er der virkelig ingen, der ved dette?