Avatar billede marraffay Nybegynder
16. april 2009 - 19:48 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Audio fejl på bærbar

Hej Alle

Håber I kan være behjælpelige med det her spørgsmål.

Når jeg indsætter mit audiokabel - det være i form af høretelefoner eller kabel til speakers - så slår den bærbare ikke automatisk over på den tilsluttede enhed, men fortsætter derimod at spille på bærbarens egne højttalere. Er der tale om forkerte indstillinger et sted eller er det en hardware fejl mon?
På forhånd mange tak for jeres tid og svar.

Mvh

Martin
Avatar billede CCodam Nybegynder
16. april 2009 - 19:50 #1
Kommer lyden i såfald, både ud af højttalerne og høretelefonerne, eller kun højttalerne?
Avatar billede lakridserne Nybegynder
16. april 2009 - 19:51 #2
Udstyr (computer og hovedtelefoner - jeg skal mest bruge computeren).

/lakridserne
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2009 - 20:19 #3
#2 må du hellere forklare, hvis det er svar til #1
Avatar billede marraffay Nybegynder
16. april 2009 - 20:32 #4
CCodam, lyden kommer KUN ud igennem den bærbares højttaler.
Lakridserne, den bærbare er en Zepto 6625WD. Hovedtelefoner er Sennheiser in-ears og Altec Lansing Headset og et kabel til Altec Lansing stereo højttalere. Åbenlyst er det ikke der problemet ligger, i og med de alle dur hver for sig...

Tak for jeres hurtige kommentarer!
Avatar billede haverslev Novice
16. april 2009 - 20:45 #5
Du skal lige opdatere lydkortdriveren til den nyeste version der kan hentes her: (det er desværre et kendt problem med 6625WD :)

ftp://ftp.zepto.dk/Notebooks/Discontinued_Models/Znote6625WD/Drivers/Vista/32Bit/Audio/Realtek_HD_Audio_R1.87a_Vista_32bit.zip
Avatar billede haverslev Novice
16. april 2009 - 20:47 #6
glemte: med 6625WD og Windows Vista 32bit :)

Står også på deres hp:
http://www.zepto.dk/Information/Default.aspx?informationid=257
Avatar billede marraffay Nybegynder
16. april 2009 - 22:42 #7
Hej Haverslev.

Det funkede sku! Mange tak for hjælpen! Var næsten overbevist om at det var en hardware fejl! I andre skal også have mange tak for jeres tid!
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. april 2009 - 22:46 #8
Hvis det virkede hvorfor er det så du tager point selv?
Avatar billede marraffay Nybegynder
16. april 2009 - 22:51 #9
Godt svar, jeg studsede også over det. Men der var kun en box hvor jeg kunne acceptere svar og det var i mit svar. Hvordan overfører jeg så de point til den rette ejermand? Troede heller ikke at man kunne give sig selv point..?
Avatar billede haverslev Novice
17. april 2009 - 11:02 #10
Hej og godt det virker:)

Du kan ikke tildele point til mig i dette spørgsmål, da det nu er lukket.

Hvis der skal gives points i sådan et tilfælde, så skal der oprettes et nyt spørgsmål, med reference hertil.
Men du behøver IKKE at gøre det for min skyld, jeg overlever :)
Avatar billede marraffay Nybegynder
17. april 2009 - 18:15 #11
Ret skal være ret, du skal have dine point selvom det bare er en dråbe i havet. Hold udkig efter nyt emne så. Og tak til jer andre der også deltog i tråden.
Avatar billede thesheriff Nybegynder
17. april 2009 - 20:49 #12