Avatar billede Phillporre Nybegynder
17. april 2009 - 00:16 Der er 4 kommentarer

Japansk bilradio vil ikke spille cd'er

Hej!

Ved godt det ikke er direkte computer relateret, men håber der er nogen der kan hjælpe!
En af mine venner har lige købt en bil fra japan. Radioen der sidder i vil ikke afspille cd'er, hverken som mp3 eller almindelige. Nogen der ved om man kan brænde cd'er i et bestemt format der passer ?

På forhånd tak!
Avatar billede hcars Novice
18. april 2009 - 20:23 #1
Prøv at stikke den en fabriksindspillet CD.

Kan jeres CD'er afspilles på andre afspillere?
Avatar billede Phillporre Nybegynder
19. april 2009 - 17:43 #2
Har prøvet med originale cd'er, men kan være er der er kommet for meget støv i radioen...
Avatar billede vejmand Juniormester
19. april 2009 - 18:30 #3
Avatar billede Phillporre Nybegynder
19. april 2009 - 18:39 #4
tak.. ser jeg lige på