Avatar billede stef_s Praktikant
17. april 2009 - 13:52 Der er 4 kommentarer

Cybercity telefoni, virker ikke helt.

Vi havde TDC før vi fik CC, og cybercity rodede rundt og fik ikke sat telefoni til sammen med internettet.
Det skulle dog være oprettet nu, og af den sparsomme information jeg kan finde, skal telefonen sidder i routerens "port 1" hvilket er den eneste oplysning jeg bliver ved med at få.
Jeg har haft sat telefonen til telefon port 1, og 2, ingen af dem giver nogen reaktion...
Det er solo bredbånd, så jeg har som sådan ikke ret til noget support, så medmindre jeg ikke har gjort det rigtigt er det stadig mit problem, nogen der kan sige om det er cybercity der gør noget forkert, eller om det er eder?
Avatar billede rexman Nybegynder
17. april 2009 - 14:40 #1
Ring bare til cybercity support. Det er sikker dem der har klokket i det :-)

Du har ret til support når din tlf. ikke virker
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2009 - 14:41 #2
Hvilken router har du?
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. april 2009 - 14:42 #3
Ja support kan tjekke om der er oprettet tlf forbindelse. Er der det, tager vi den derfra ;)
Avatar billede stef_s Praktikant
17. april 2009 - 19:19 #4
Må ringe til dem og høre ad så :/