Avatar billede Fortabt Novice
18. april 2009 - 20:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

trådløst netværk duer ikke

Jeg har lige formateret min pc og efter det duede mit net både med kabel og uden. Så opdaterede jeg min router og nu duer mit trådløse net ikke, kun med kabel. Det er en netgaer router, nogen der kan hjælpe?
Avatar billede amite Mester
18. april 2009 - 21:59 #1
Kan du finde det trådløse netværk når du søger? Hvis ikke så skal du logge ind via routerens konfigurationsinterface. Wifi kan være slået fra, SSID broadcast kan være slået fra eller noget helt andet - du må ind og kigge omkring.

Hvis det går helt galt sidder der normalt også en "reset to factory settings" knap på routeren....så skal du selvfølgelig helt forfra med opsætningen, men sådan er det desværre ind imellem.

Hvis den heller ikke virker så har din router opdatering muligvis smadret firmwaren (kan ske). I så fald er der ingen nem løsning.
Avatar billede Fortabt Novice
19. april 2009 - 10:02 #2
Det virkede at starte routeren fra bunden, tak:)