Avatar billede djaz Nybegynder
22. april 2009 - 10:39 Der er 11 kommentarer

Helpdesk program, nogen forslag ?

Hey... Vi er ude efter et Helpdesk program der skall hjælpe os mellem 3- 9 mdr. indtil vi går helt over til det projekt som vores hovedafdeling er i gang med.

Så et helpdesk program der er:

1. Billigt
2: Håndtere op til 500 brugere
3: Let at bruge

Mulighed for f.eks at sætte tid på løsning af problem, frem og tilbage melding.... går ud fra bare et ganske almindeligtm helpdesk program.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. april 2009 - 11:02 #1
Hvilken platform?
Avatar billede djaz Nybegynder
22. april 2009 - 13:37 #2
Alle kører windows xp.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. april 2009 - 14:57 #3
Kunne Microsoft Office-applikationer "lægge ryg til"?
Avatar billede djaz Nybegynder
24. april 2009 - 09:38 #4
Jeg har været inde og se på den beta som Microsoft har liggende... Men det er alt for kompliceret at sætte op for så kort... Havde håbet på noget mere simpelt.
Avatar billede supertekst Ekspert
24. april 2009 - 09:55 #5
Jeg tænkte på at anvende applikationerne fra Office-pakken.

Hvad er simpelt? Excel/OutLook?

Ellers definer, hvilken funktionalitet I vil have.
Avatar billede djaz Nybegynder
24. april 2009 - 11:37 #6
Jamen lige nu bruger vi netop Office(Outlook) 2007... og det giver ikke nok. Vi har brug for flere muligheder. Men ud over det er det jo ret simpelt må jeg give dig ret i.
Problemet skal bare ikke være at der skal sættes en eller anden advanceret server op. Selvfølgelig må der gerne være en server, men den skal ikke sættes op på alle mulige specielle måder.
Lidt i stil med installere et program som server, og en client til resten af os :-D
Avatar billede supertekst Ekspert
24. april 2009 - 13:50 #7
Der er ikke tale om nogvet avanceret - men kun en accessDb eller Excelfil, der ligger på fælles server.

Men beskriv hvordan I forestiller Jer systemet skal fungere.

Evt. kontakt mig direkte - mail under profil.
Avatar billede djaz Nybegynder
27. april 2009 - 08:26 #8
#7
Er det bare en almindelig mail til dig, eller er det til msn ?
Avatar billede supertekst Ekspert
27. april 2009 - 09:12 #9
Alm mail...
Avatar billede djaz Nybegynder
27. april 2009 - 11:13 #10
#9
Har skrevet en lille mail til dig :-D