Avatar billede morrisnic Nybegynder
22. april 2009 - 12:18 Der er 2 kommentarer

Gl. harddisk over i ny PC

Nogle gode idéer til at sætte sin gamle harddisk over i en
ny PC med et nyere eller andet chipset, hvis det er, at man vil
vil fortsætte med de installede ting på den gl. harddisk.
Jeg har prøvet at fjerne chipset drivere i enhedshåndtering
inden jeg fjernede harddisken fra den gl. PC, men uden held.
PC'en genstarter allerede inden den når Windows.
Avatar billede haverslev Novice
22. april 2009 - 12:30 #1
Avatar billede Phillporre Nybegynder
22. april 2009 - 12:30 #2
Det er som regel svært at viderbringe ældre installationer til ny hardware, så derfor vil det være nemmest at gemme hvad du skal bruge og installere på en frisk. Husk i øvrigt default indstillinger på bundkortet, og/eller jumpers på harddisken måske skal ændres for at den kan boote.