Avatar billede Mitt Nybegynder
22. april 2009 - 18:05 Der er 4 kommentarer

Response ønskes på hjemmesiden www.qakk.dk

Hej med jer!

Vil meget gerne have response på vores hjemmeside... Både ris og ros er naturligvis velkommen. Design, brugervenlighed, hvad kan gøres bedre, mangler osv.

Alt er velkommen.

www.qakk.dk

PS. Bemærk siden stadig er under opdatering med billeder og tekst
Avatar billede keysersoze Guru
22. april 2009 - 20:07 #1
En ting der kan gøres bedre er i hvert fald koden - uden en korrekt doctype disables store dele CSS og så er det også et par andre fejl; http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.qakk.dk%2F&charset=%28detect+automatically%29&doctype=Inline&group=0
Avatar billede Slettet bruger
28. april 2009 - 14:16 #2
Hej
Syntes faktisk at det er en meget flot side, har selv gået med ideen til noget ligende, men mangler evnen ( suk )
mvh
Avatar billede webweaver Praktikant
10. maj 2009 - 11:22 #3
Flot site. Dejligt med de store billeder til at skabe designet synes jeg. Menu er god, og det er fint at kontrasterne skifter :)

Det jeg synes er rigtig godt, er at påtrods af de mange elementer, er det stadig holdt overskueligt og lige til.

HTML koden validerer, men der kunne dog godt ryddes op i den.
Der er mange "store mellemrum" etc. som ikke burde være nødvendige.

Ellers er det eneste lige Jeres kontakt info.
Det kunne der godt arbejdes lidt mere med. Det er det eneste jeg ikke er så vild med. Det ødelægger lidt det fine mønster.
Avatar billede keysersoze Guru
06. juni 2009 - 09:58 #4
lukketid?