Avatar billede gaardbo Nybegynder
22. april 2009 - 20:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Explorer åbner ikke fotos/billeder

Jeg kunne ikke rigtigt finde en kategori til dette spørgsmål. Men her er det:

Jeg har lavet en stor DVD-rom om musik. Der er sider med biografier, fotos, artikler, MP3-filer, video o.m.m. Siden er bygget op i Dreamwiever CS3. Og det hele fungerer fint på min egen PC (som kører med XP) - også fra en brændt DVD-rom. Men når jeg lægger den i min bærbare - som desværre kører med Vista - så er alle fotos på siderne blot rammer med et rødt kryds i hjørnet. Hvor er det jeg skal ind og flytte, sætte eller fjerne et 'flueben' for at få den til at vise siderne MED billeder?

Mogens Gaardbo
Avatar billede mchlbk Praktikant
25. april 2009 - 18:37 #1
Er du sikker på at selve billederne rent faktisk er brændt med på DVD'en?

Det kunne lyde som om der i stedet for billeder er tale om henvisninger til billeder på din egen harddisk. Kan du finde billederne på DVD'en med Stifinder på din bærbare?
Avatar billede gaardbo Nybegynder
26. april 2009 - 09:22 #2
God tanke - men de er skam brændt alle sammen. Men har i aftes løst problemet. Der skulle lige et flueben i Explorers 'avanceret' under 'vis billeder'.
Avatar billede gaardbo Nybegynder
26. april 2009 - 09:23 #3
Lukker