Avatar billede donnyhus Praktikant
24. april 2009 - 01:33 Der er 8 kommentarer

Søger rådgivning om servere - outsourcing - backup

Jeg søger en eller flere personer, der kan tilbyde rådgivning i forbindelse med serverdrift i en virksomhed på cirka 60 ansatte.

En del af opgaven bliver at vurdere/analysere det nuværende system. Evt. skal det hele outsources.

Virksomheden tager i dag backup i RAID system og via magnet bånd, men skal nu have implementeret et ordentligt system med fuldautomatisk backup. Af andre opgaver kan være rådgivning om og levering af nye server miljøer, evt. virtualisering m.v.

Jeg søger personer/virksomhedsnavne der kan virke som rådgivere og evt. på sigt som leverandører.

Har i nogle forslag? (jeg er ikke selv så kendt inden for branchen)
Avatar billede CCodam Nybegynder
24. april 2009 - 02:16 #1
Hej donnyhus :)

Jeg er medarbejder i Coretech A/S, og vi specialisere os blandt andet indenfor support og rådgivning af mellemstore virksomheder.

Vi er et Gold Certified Microsoft hus, med stor kompetence inden for de fleste felter, og yder bl.a. konsulent bistand til flere af de større virksomheder i Danmark.

For firmaet uden egen IT afdeling, sikres en højt kvalificeret samarbejdspartner der kan hjælpe til en gnidningsfri arbejdsdag. Vi er total leverandør af både hardware, software og konsulent bistand.

Firmaer med egen IT afdeling vil opleve en sparringspartner, der aktivt kan hjælpe med de eksisterende installationer, informere om fremtidige software der kan have betydning for forretningen og løfte afdelingens viden niveau gennem workshops og kurser.

Hvis du er interesseret i at høre nærmere, så er du velkommen til at kontakte mig på mail: cco AT coretech DOT com (kan også ses under min profil)
Avatar billede osdata Nybegynder
24. april 2009 - 07:00 #2
Hvor i landet befinder i jer?

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede donnyhus Praktikant
24. april 2009 - 08:14 #3
København
Avatar billede donnyhus Praktikant
24. april 2009 - 08:19 #4
Jeg kan supplere med at det er meningen på sigt at virksomheden ikke skal have egentlige it-ansatte, evt. support m.v. må gerne være hos X eller Y firma. VPN forbindelser, arbejdsstationer m.v. kan derfor også blive en del af opgaven på sigt.
Avatar billede Jens Jönsson Nybegynder
24. april 2009 - 09:16 #5
I er velkommen til at kontakte os på info@veloci-group.com
Vi har mange års erfaring indenfor drift af IT.

Vil tilbyder også remotebackup (http://www.veloci-group.com)

:-) IT-Konsulenten
Avatar billede CCodam Nybegynder
27. april 2009 - 13:13 #6
Hej igen donnyhus :)

Eftersom jeg ikke har hørt fra dig/jer, ville jeg bare vide om i har fundet jeres leverandør? og i såfald hvem i har valgt at benytte?

Jeg er nemlig sikker på at vi kan konkurrere på både kompetence og priser
Derfor vil jeg anbefale dig at kontakte os på TLF: 43 42 96 01 og her spørge efter Brian

Så kan du få yderligere information om hvem vi er og hvad vi kan levere, samt evt. booke et møde, hvor vi kan komme frem til et løsnings forslag, for det i er ved at gå i møde...
Avatar billede donnyhus Praktikant
29. april 2009 - 01:07 #7
Det er en meget længere proces end som så, så nej, jeg er pt. kun ved at afdække evt. leverandører. Og Coretech er taget ad notem. Tak.
Avatar billede marker27 Nybegynder
30. april 2009 - 05:20 #8
Hej, Vi kan tilbyde backup af laptops/desktops til 249,00 pr 10GB pr aar. du kan evt kontakte mig paa marker@avian.sg