Avatar billede qoom Nybegynder
24. april 2009 - 19:53 Der er 9 kommentarer

Bærbar Computer

Hey (;
Jeg skal ha' købt mig en bærbar gaming computer, her til min konfi.
så vil lige hører hvad i syntes om min idé.

Har tænkt mig at købe en alienware -

http://www.alienware.com/products/M17-notebook.aspx?SysCode=PC-LT-M17&Subcode=SKU-DEFAULT

- Vil gerne høre jeres mening, og tager self imod bedre bud :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. april 2009 - 20:17 #1
Vil sige at det er nogle lækre maskiner, men husk det med service + du skal lægge dansk moms og toldafgift oveni prisen.
Avatar billede qoom Nybegynder
24. april 2009 - 20:44 #2
Hvad vil du så forslå jeg skal købe ?(;
Avatar billede aaberg Nybegynder
24. april 2009 - 20:55 #3
Når du har overvejet alienware, går jeg ud fra at det er en gamer-pc du er ude efter, og at du er rimeligt ligeglad med prisen.

Hvad med en Dell XPS? De har ry for at være noget af det bedste du kan få til spil i den bærebare verden.
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1730?c=dk&cs=dkdhs1&l=da&s=dhs
Avatar billede qoom Nybegynder
25. april 2009 - 17:52 #4
aaberg_cc

12.000kr vil jeg nok mene er lidt for meget,
men...
er det ikke muligt at få Windows XP istedet for vista?
for vista er noget af det mest irriterende at have på en computer...

tænkte os på om der ikke er nogle steder hvor det muligt at vælge sit eget indhold?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2009 - 18:01 #5
Hvis 12.000 er for meget så drop Alienware.
Avatar billede qoom Nybegynder
25. april 2009 - 18:09 #6
hvorfor?
Den alienware jeg kiggede på, kostede 8000 DKK ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. april 2009 - 19:26 #7
Så har du glemt moms og told...
Avatar billede qoom Nybegynder
25. april 2009 - 21:22 #8
Moms+told kommer ikke op på omkring 4.000 Kr