Avatar billede qoom Nybegynder
27. april 2009 - 12:22 Der er 19 kommentarer

Bærbar

Hey.
Blev konfimeret igår, og det betyder jo så at jeg har fået en masse penge ;D'

Så jeg skal ha' fundet mig en Gamer bærbar.

Kan i komme med nogle forslag?(Helst 17", men accepter os 15,4/15,6)

Højeste pris skal være 10.000kr (;
Avatar billede qoom Nybegynder
27. april 2009 - 12:29 #1
Avatar billede CCodam Nybegynder
27. april 2009 - 14:43 #2
#1 Den du linker til koster da hele 13/14K :O

Hvis du vil op i den prisleje, så vil jeg helt klart anbefale dig Zepto's Hydra, som er på tlibud pt:
http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1173

Dog vil jeg generelt aldrig anbefale nogen at købe en Gamer Bærbar, med mindre det er allerhøjst nødvendigt at den er mobil, da du for små 6000 får en stationær der er mere end dobbelt så god som de her bærbare...

Derudover kan man så købe en lille netbook/notebook til under 4-5K, som så både er mindre/lettere og holder batteri langt længere...
Avatar billede qoom Nybegynder
27. april 2009 - 15:12 #3
Jeg er tit til lan, så gider ikke sløbe rundt på en stor stationær....

Den Zepto hydra koster 14k
og Den jeg linkede koster 12,8K

- men der nu os temmelig meget forskel på indholdet,
for hydra'en er trosalt sat ned fra 20k :o
Avatar billede CCodam Nybegynder
27. april 2009 - 15:37 #4
#3 Du kunne også vælge at købe en barebone, den er let at transportere sammen med en fladskærm :)

FX en Shuttle SX38P2:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=426939

Hvor du så kan smide en E8400 og et HD4890/GTX275 i :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2009 - 19:48 #5
Overvej alvorligt om du tør købe fra Midt Data: http://crn.dk/nyheder/Midt-Data_starter_forfra_-_igen-1.47443
Avatar billede qoom Nybegynder
27. april 2009 - 21:49 #6
#4 Har valgt at cutte Hydra'en og den Asus jeg linkede,
vil HØJST give 10.000(self os iorden hvis det 10.800 f.eks)

- og det SKAL være Bærebar, ligemeget hvad (;

- Kom venligst med nogle forslag (;
Avatar billede qoom Nybegynder
27. april 2009 - 22:33 #8
#7 Hvad er forskellen på 9600M GT og HD4650? (;

- Men tænkte på at købe En Vision NB580, ville det være et godt valg ?

(og ja ved godt det 15,4". Men det svært at få en ordentlig gamer bærbar med 17" skærm)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2009 - 22:35 #9
Du kan sagtens få en ok gamer bærbar med 17" skærm - men ikke til dit budget :)
Avatar billede qoom Nybegynder
27. april 2009 - 22:41 #10
#9 Det os det jeg mente ;D' fik det åbenbart bare ikke nævnt.
For 10.000Kr kan man ikke få en ordentlig 17" Gamer bærbar.

men....
Syntes du det et godt køb hvis jeg vælger at bestille en Vision NB580?
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2009 - 22:46 #11
http://www.wupti.com/Produkter/LX.ADT0X.251_(Wupti1).html?utm_source=edbpriser&utm_medium=partnersite

Også en mulighed...
Avatar billede CCodam Nybegynder
27. april 2009 - 22:46 #12
#10 Ja, mm-vision's bærbare er skam helt udemærket, og går man ikke vildt op i design, så er det også et godt valg...

Selvom vi siger at du "kun" ender op med et 9600M GT, så kan det nu stadig godt spille de fleste spil, dog vil de nyere kun være ved medium settings :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2009 - 22:46 #13
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. april 2009 - 22:47 #14
adressen skal kopieres til adresselinien...
Avatar billede qoom Nybegynder
27. april 2009 - 22:54 #15
#13 Dejligt, endelig en fin bærbar med endda 18,4" skærm.

Nu har jeg været rundt omkring og kigget efter den bærbar der passer mig bedst, i omkring 7 timer ialt, og vil derfor os komme med en del spørgsmål for at få forstået den store forskel på bærbarene som i linker (;

Så derfor vil jeg gerne lige høre, hvad er den store forskel på Aceren, og Visionen ?:)
Avatar billede qoom Nybegynder
27. april 2009 - 22:57 #16
#12 Vil os helst gerne have et fedt design, og som jeg kan se, har visionen et temmelig grimt design, men det jo nu mest indholdet man skal gå efter (;

- Skal bruge den til Spil, skole og Bare chatte på msn og arto osv. - Så der ingen grund til at være istand til at spille de nyeste spil på high settings (;
Avatar billede qoom Nybegynder
27. april 2009 - 23:14 #17
Overvejer virkelig at købe den acer,

Men er der stor forskel udover at Acer'en er 18,4" og Visionen er 15,6" ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2009 - 20:44 #18
http://www.eksperten.dk/spm/873195

Det er MEGA forvirrende når du opretter så mange spørgsmål...
Ved godt pengene brænder i din lomme, men du er altså nødt til at være lidt mere tålmodig :)
Avatar billede qoom Nybegynder
28. april 2009 - 22:15 #19
#18 Undskylder meget,
Men er virkelig desperat efter at få købt en bærbar ;D'