Avatar billede qoom Nybegynder
28. april 2009 - 11:15 Der er 17 kommentarer

Hvilken er bedst?

Hej (;

Jeg har kigget på 2 forskellige bærbare.

1. http://www.wupti.com/Produkter/LX.ADT0X.251_(Wupti1).html

2. http://www.mm-vision.dk/produkter/vispcsystem.asp?action=vis&type=notevision&menu=notebook&varenr=99624&gruppe=PCnotevision

- Så vil gerne høre hvad i syntes er det bedste valg?:)
Avatar billede MathiasDue Nybegynder
28. april 2009 - 13:01 #1
kan desværre ikke se den computer fra Wupti du har linket..
Avatar billede qoom Nybegynder
28. april 2009 - 13:10 #2
Jo, du skal bare kopire det og så sætte det ind deroppe (;
Avatar billede qoom Nybegynder
28. april 2009 - 13:11 #3
Kopiere*
Avatar billede haverslev Novice
28. april 2009 - 13:59 #4
MM-Vision maskinen er bedst hardware mæssigt - virkelig god til f.eks gaming / 3D.
Men den har et minus og det er skærmopløsningen, den er på 1366x768, men tilgengæld er skærmen i HD-LED.

Eneste fordel ved Acer er skærm størrelse og blueray drev
Avatar billede qoom Nybegynder
28. april 2009 - 14:24 #5
Visionen's Grafik kort og processer er næsten det samme som acer'en, så der jo ikke den store forskel ?:)
Avatar billede haverslev Novice
28. april 2009 - 19:27 #6
Hvem har fortalt dig det, for det er forkert :)

MM-Vision kører jo med en
T9600 processor på 2x2,80GHz CPU (6MB cache, FSB1066MHz)

Acer:
Intel Core 2 Duo T7450 2.13Ghz 3Mb Cache

-----------------------------------------------------------------

MM-Vision grafikkort:
http://www.notebookcheck.net/AMD-ATI-Mobility-Radeon-HD-4650.13883.0.html

Acer grafikkort:
http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForce-9600M-GT.9449.0.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. april 2009 - 20:13 #7
Det var vist mig der foreslog den Acer i et tidligere spørgsmål, men jeg nævnte intet om Acerens ydelse kontra den fra MM Vision :)
Avatar billede haverslev Novice
28. april 2009 - 20:22 #8
Hehe havde ikke set at spørger var igang med flere "bærebare spørgsmål" og du var en af deltagerne john :)
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/qoom
Avatar billede qoom Nybegynder
28. april 2009 - 22:08 #9
Ja okay, der er en stor forskel på processeren ;D'

- Men tror i Aceren ville kunne trække AoC ? (Age of Conan)
Avatar billede qoom Nybegynder
28. april 2009 - 22:13 #10
Vil vildt gerne have Vision'en, men er ikke glad for dens 15,6" skærm.

Plus den har et grimt design, men det betyder ikke så meget.
Avatar billede haverslev Novice
29. april 2009 - 08:22 #11
Aceren kan sagtens køre/klare det spil og mange andre.

Dit spørgsmål lød på "Hvilken er bedst?"
og det er MM-Vision maskinen af de 2 maskiner, med de begrænsninger jeg skrev i #4.
Det er langt fra ensbetydende med at acer er en dårlig maskine, det er den IKKE, blot LIDT ringere hardware mæssigt.
Avatar billede haverslev Novice
29. april 2009 - 08:28 #12
Glemte, at det er muligt at Acer`eren vil "brokke" sig over at processor ikke opfylder følgende i Age of Conan:
Recommended Specifications:
Processor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz (E6600)
Du kan sgatens køre det alligevel med en Core2 Duo T7450 2.13Ghz
Avatar billede qoom Nybegynder
29. april 2009 - 17:04 #13
Okay, tak for svaret :)

- Men har nu valgt at starte på Warhammer online Istedet for AoC...

Ville det være muligt at køre det godt med aceren ?uden lag eller noget....

- Og grunden til jeg vildt gerne vil have acer'en er pga. dens store 18,4" Skærm.
Avatar billede qoom Nybegynder
29. april 2009 - 17:19 #14
Er virkelig usikker....

Vil vildt gerne have en god gamer bærbar, men det svært at finde en "rigtig" gamer bærbar til 10k....

Så har besluttet mig for at gå op til 12k, så der stadigvæk er råd til fladskærmen ;D'

- Kan du komme med nogle forslag til en gamer bærbar til omkring 12k ?:)
Avatar billede qoom Nybegynder
29. april 2009 - 17:19 #15
Og jeg undskylder at jeg nok er lidt "belastende" ;D'
Avatar billede haverslev Novice
30. april 2009 - 08:09 #16
Jeg sad faktisk igår og installerede en maskine til en konfirmand
Det var en 15,4" Toshiba og jeg må sige at jeg er meget overrasket over dens gode kvalitet, design og hardware.
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=497694&Specs=true

Men tag denne Acer istedet for:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=502902&Specs=true
Avatar billede haverslev Novice
24. januar 2010 - 11:03 #17
Det er vist tiden at få Lukket!
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3