Avatar billede Christopher18 Nybegynder
29. april 2009 - 08:32 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP !! please

HJÆLP til activasion loop xp professional !!!!!!!!!!!
Hej der ude.

Jeg har store problemer med at aktiver min windows xp professional, jeg har prøvet de fleste løsninger som jeg kunne finde på google under "activsion xp pro loop". de løsninger der kommer der virker ikke så håber i kan hjælpe mig med løsning

--------------------------------------------------------------------
Problem

det der sker er at jeg skriver min produktnøgle og så kommer der en registrations id  som er fint nok så ringer jeg til mircosoft som man skal og indstaster min registrations id, efter følgende får jeg så min kode.

når jeg indtastet min kode, kommer jeg ind på min computer, men lige så snart jeg genstarter min pc og klikker på min bruger kommmer der efter følgende frem en blåt vindue hvor der står min aktivasion er gennemført og jeg skal klikke OK neredest i hjørnet, og det gør jeg så men så logger min pc af og så kan jeg starte forfra igen , og sådan bliver den ved hele tiden, har somsagt prøvet rigtig mange løsninger som jeg fundet på google men de virker ikke..........

den eneste måde jeg kan komme ind på min pc er at gå i fejlsikker tilstand , og kan ikke komme ind i fejlsikker tilstand med netværk, og alt er indstallert, både nyeste driver til netværkskort osv... så ja siger rimeligt sort ud for mig håber i kan hjælpe mig hurtigst muligt
Avatar billede peet-49 Novice
29. april 2009 - 08:39 #1
Kunne tyde på en trojaner, der blokerer oplysninger i registreringsdatabasen.
29. april 2009 - 09:19 #2
Hent og instalér CCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.
Lad programmet foretage en oprydning...

Hent Malwarebytes Anti-Malware herfra:
http://www.besttechie.net/tools/mbam-setup.exe
Eller herfra ->
http://www.majorgeeks.com/Malwarebytes_Anti-Malware_d5756.html

Installer programmet - når det er gjort skal du lade programmet opdatere sig. Herefter åbner et vindue, hvor du skal flytte prikken til "Kør et fuldstændigt systemscan" - klik på Skan Knappen - lad programmet arbejde. Når det er færdig (det tager lidt tid afhængig af hvor meget du har på computeren).
Derefter - Tryk på "Vis resultater" knappen efter scanningen - og herefter tryk på "Fjern det valgte" - nu åbnes log'en og du skal gemme den et sted, hvor du kan finde den igen.
Kopier indholdet herind sammen med en frisk log fra HiJackThis...

...og her er omtalte HiJackThis ->
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/hijackthis.htm

Bemærk at HiJackThis.exe programmet skal gemmes i en dertil oprettet mappe og IKKE køres direkte fra nettet...

PS: Brug denne version af HJT -> http://www.trendsecure.com/portal/en-US/_download/HiJackThis.exe

Avatar billede mcb2001 Nybegynder
29. april 2009 - 13:22 #3
Prøv eventuelt også denne løsning:

Næste gang du ringer til Microsoft, så lad være med at taste nøglen ind. Når den har gentaget sig selv 2-3 gange ender du med at blive stillet om til en medarbejder, som sikkert kan guide dig igennem problemstillingen...
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
29. april 2009 - 15:09 #4
Det skal være lovligt da jeg sidder på en skole og arbejder..... Og der ingen virus eller spyware på pcen.... den er clean totaly
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
29. april 2009 - 15:11 #5
Det er vel lovligt at tale med Microsoft?
Avatar billede Christopher18 Nybegynder
29. april 2009 - 15:12 #6
jeg har prøvet ringe til mircosoft mange gange.... de siger at vores cd key er gyldig, og de ikke ved hvad fejlen er.....

de sagde en ting på et tidspunkt som jeg har prøvet og det er at være inde i regedit og slå registrer fra /0 og det virkerede ikke desværre....
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2009 - 20:04 #7
Start forfra med NY installation.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
29. april 2009 - 21:55 #8
Hvad med at deltage i dit eget spørgsmål?