Avatar billede Qack Nybegynder
29. april 2009 - 17:28 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Gaming

Hey Jer derude :)

Jeg søger en Bærbar Computer til 12.000Kr, som KUN skal bruge til gaming.

Og vil derfor høre om i har nogle gode forslag til en ?(;
Avatar billede Mads9902 Nybegynder
29. april 2009 - 17:35 #1
.jeg synes det er lidt dumt af dig kun at købe en gaming pc, så her om to år måske spiller du ikke mere, også har du brugt måske 10.000 på den også er den ikke god til at lave gymnasium opgaver og sådan noget på den?(;
Avatar billede CCodam Nybegynder
29. april 2009 - 18:50 #2
#0 Hvis den kun skal bruges til gaming, hvad er formålet så ved at købe en bærbar?
Du kan få den dobbelte ydelse fra en stationær til den halve sum...

Men hvis du endelig skal købe en gaming bærbar, så skulle du næsten hoppe op på de 14000, og snuppe en Zepto Hydra, der er på tilbud lige nu:
http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1173
Avatar billede Qack Nybegynder
29. april 2009 - 18:57 #3
#1 der er bare de at jeg hele tiden er ovre ved vennerne og spiller Computer... og derfor vil have have en bærbar som er nem at flytte rundt med.

#2 Har os tænkt på den, men 14k er for meget, selvom det et temmelig vildt tilbud.
Avatar billede CCodam Nybegynder
29. april 2009 - 20:06 #4
Ja ok :/

Så kan du kigge på de 2 her, som har et 9800M GS grafikkort:
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=483777
http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=483778

Du kan desuden se en chart over hvordan de mobile grafikkort rangere her:
http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphics-Cards-Benchmark-List.844.0.html
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2009 - 20:35 #5
Hvorfor mon Zepto har tilbud på den model...
Det er ikke en hemmelighed at det kunne gå bedre for dem...
Avatar billede CCodam Nybegynder
29. april 2009 - 20:56 #6
#5 De er muligvis i nogen økonomiske vanskeligheder lige pt, men tror nu nok de klare sig igennem, men ja det kan da godt være det er at tage en lille chance, når man spare disse penge.
Det kan jo godt være at de går neden om og hjem, og du står med en bærbar der ikke kan komme til RMA, i tilfælde af at den skulle gå i stykker...

Men, men, men...hvad er chancen for at de går ned, og at din bærbar inden for 2 år går i stykker :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2009 - 21:04 #7
Min personlige mening er at den er stor nok til at jeg ikke selv endog bare ville overveje at købe Zepto.
Avatar billede CCodam Nybegynder
29. april 2009 - 21:45 #8
Så passer du vist ikke godt nok på dit hardware ;)

Men det er iorden, sådan er vi jo så forskellige...Men lad nu den ligge, han har jo alligevel ikke råd til den, og i så fald er de 2 ASUS maskiner jo også nogen gode valg :)

Med mindre han skal helt ned på et 9600M GT / HD 4650...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. april 2009 - 22:57 #9
Det ved jeg nu ikke...
Den pc jeg har fra 2004 klarer det jeg vil have den til, så der kan jeg ikke klage... ;)
Avatar billede Qack Nybegynder
29. april 2009 - 23:04 #10
#4 Overvejer det første link du sendte ;D'

Har du noget erfaring med den ?

- for vil helst gerne have en der kan holde længe :)

- And btw.... Vil den kunne trække Warhammer Online godt ?
Avatar billede CCodam Nybegynder
29. april 2009 - 23:22 #11
#9 Hvorfor mener du så at chancen er så stor at en comp går i stykker inden for 2 år? nu din egen har funket i 5?

#10 Det er noget af det bedste du kan få til under 12K...men når det er sagt, så vil jeg tro at den vil have problemer med spil allerede om 2år, og du står så uden mulighed for at opgradere den...

Den vil sagtens kunne spille Warhammer Online :)
Avatar billede Qack Nybegynder
29. april 2009 - 23:23 #12
#11 Om 2 år blir den kun brugt til gymnasium-arbejde ;D'

SÅ det fint med mig :)

- Med High settings ? - og uden lag ?:)
Avatar billede CCodam Nybegynder
29. april 2009 - 23:38 #13
#12 Ja High Settings og hele baduljen :)

Jeg skal dog ikke sige om, den får problemer hvis der sker alt for meget på skærmen, lige som 25mands WoW instancer under boss fights, hvor der bliver spammet fra alt og alle...
Avatar billede Qack Nybegynder
29. april 2009 - 23:40 #14
#13 Det klarer jeg nok, for sådan nogle tilfælde sker ikke tit i Warhammer Online ;D'

- Men altså... Vil du mene det et godt køb?
Avatar billede CCodam Nybegynder
29. april 2009 - 23:49 #15
#14 Hvis det absolut skal være en bærbar, så vil jeg mene at det er et udemærket valg :)

Jeg er dog en af dem, der hellere ser man køber en stationer til gaming og så en mindre/lettere/længere batteritid's bærbar :)

Evt. en shuttle med tilhørende taske, er jo nem at bære over sammen med en fladskærm og en pose til tastatur/mus/headset m.m.

Eller du kunne selv lave et mod, som mange har gjort, med en kuffert, og bygge computeren ind i denne, så den er lige til at transportere :)
Avatar billede Qack Nybegynder
29. april 2009 - 23:53 #16
#15 Tak for idé'en, men holder mig til bærbar :)

Bestiller Asus'en imorgen så ;D'

Jeg Takker mange gange for at du gad at "spilde" din tid på mig (;
Avatar billede CCodam Nybegynder
30. april 2009 - 00:23 #17
Det var så lidt...
Hyg dig med comp'en ;)
Avatar billede Qack Nybegynder
30. april 2009 - 13:58 #18
Tak skal du ha' :)