Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
01. maj 2009 - 08:49 Der er 1 løsning

Convertering af mathcad til Tex

Jeg er i gang med et projekt hvor alle mine udregninger er lavet i regneprogrammet Mathcad fra PTC. Jeg har tænkt mig at dokumentere mit projetk i Tex, og kunne i den forbindelse godt tænke mig en converter mellem Mathcad og LaTeX.

Der er ikke brug for at konvertere hele dokumenter med placering, skrifttype, farve osv. Det nødvendige er at kunne konvertere den enkelte equationbox, så man er fri for at kode dem om manuelt, taste dem ind i TeXaide eller noget lignende... (Det ville ikke være et problem at få et program der kunne det hele :)  )

Håber der er nogen der har et trick eller et program.
Avatar billede r_holmgaard Nybegynder
12. februar 2011 - 20:51 #1
Det findes der vist ikke nogen løsning på
Lukker tråden...