Avatar billede madsby Mester
02. maj 2009 - 07:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Startproblemer Dell 4700

Når jeg tænder min dell 4700 begynder blæseren et køre med højeste hastighed, og så sker der i øvrigt ikke mere. Maskinen starter ikke op.
Jeg har downloaded en ny Bios og installeret den uden resultat.
Er der nogen som kender dette problem, og måske en løsning?
Avatar billede john.doe Nybegynder
02. maj 2009 - 11:49 #1
Hvordan kan du installerer en ny bios når maskinen ikke kan starte op?????????
Det kunne tyde på at du har installeret ny bios før maskinen døde og det så er gået galt, hvis du er heldig kan du restte bios og måske få den til at starte, ellers er der nok et dødt bundkort.
Avatar billede madsby Mester
02. maj 2009 - 12:09 #2
En gang imellem lykes det at få den til at starte.
Første gang problemet opstod skulle jeg bare genstarte et par gange, så kørte den igen. Så er det langsomt blevet værre, så jeg nu skal genstarte 10 - 15 gange før den vil køre, men undervejs har jeg altså skiftet Bios uden nogen effekt.

Jeg kan selvfølgelig altid give den et nyt bundkort, - Jeg vil bare gerne høre om andre er stødt på dette problem. og især hvor årsagen skal findes.

Tak for din kommentar - ind til videre.