Avatar billede sakul Praktikant
04. maj 2009 - 19:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

mit skrivebord har vendt sig

Hej eksperter. Hmm et banalt problem måske, men ikke destomindre et problem... Mit skrivebord på min bærbare har vendt sig , så processlinjen nu ligger i højre side, så jeg er nu nød til at dreje mit hovede af led for at se hvad der sker på min skærm.
Min mus er også blevet underlig og reagere modsat af hvad jeg gør... hjælp ..
Tommy
Avatar billede vejmand Juniormester
04. maj 2009 - 19:03 #1
Avatar billede cleverly Nybegynder
04. maj 2009 - 19:03 #2
Jeg henviser dig til svaret på din forgåeende post.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. maj 2009 - 19:04 #3
Eller prøv: Ctrl + Alt + Pil op
Avatar billede sakul Praktikant
04. maj 2009 - 19:04 #4
ups undskyld , kom til at oprette det to gange... Er lidt forvirrt over alt det nye herinde.. :)
Tommy
Hermed lukket igen.
Avatar billede vejmand Juniormester
04. maj 2009 - 19:05 #5
Sorry, havde ikke set det var et dobbeltspørgsmål....