Avatar billede Xfire1000 Nybegynder
04. maj 2009 - 20:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

siger mail er brugt... / slet konto

Hejsa,

Jeg ville rette min mail da den som står i min rigtige profil ikke bliver brugt længere.

Men så siger den, at den som jeg vil lave den om til allrede er brugt.. Så prøver jeg at logge ind med min nye mail. Det kan jeg godt, men den siger så at jeg ikke har noget brugernavn til den konto ? ( har så lige skrevet xfire1000 bare for at se hvad der skete.. )

Er det muligt at få slettet denne konto og lavet min gamle konto ( med mail info@cosmicweb.dk ) om til  min rigtige mail som er klas@klas.dk

På forhånd tak  :-)
Avatar billede justrace Novice
04. maj 2009 - 23:57 #1
1. Helt forkert kategori. Det er jo ikke en fejl på Eksperten.dk. (Men vi har jo alle været nye her inde)
2. Skriv ALDRIG email-adresser i et åbent forum, da der står 1.000 vis af servere rundt i verden der ikke laver andet end at sniffe email-adresser til brug af spam. Men det finder du nu ud af, hvis ikke admin er så flink at slette dem.
3. Lidt info om mailprogram ville give os en chance for at hjælpe.
Avatar billede klas Juniormester
05. maj 2009 - 01:38 #2
Det er vel en fejl at den siger at min mail var oprettet i forvejen, men at den derefter beder mig om at oprette et nyt brugernavn?

Jeg har på fornæmelsen at der er sket en fejl et sted, for jeg ændrede min mail for mange år siden herinde. mit gamle firma cosmicweb lukkede for 6 eller 7 år siden...  Men jeg har siden kun brugt min personlige mail - også herinde..

Og ja - jeg var ny herinde for 10 år og 1 måned siden  ;-)

Spam my ass - Har brugt min mail siden 1999 og aldrig gemt den af vejen. bruger et fornuftigt spamfilter  :-)
Avatar billede idg_stoev Nybegynder
06. maj 2009 - 08:43 #3
Jeg kan godt forstå at det virker lidt forvirrende, men det er faktisk ikke en fejl.

Da Eksperten fik nyt design, blev brugerene slået sammen med brugerne fra Computerworld og PCWorld. Men brugerne fra CW og PCW har ikke noget brugernavn, som man har det her på E. Derfor skal man skrive et brugernavn første gang man logger ind på E med en CW eller PCW bruger.
Avatar billede klas Juniormester
06. maj 2009 - 16:49 #4
takker for svar pr. mail  :-)