Avatar billede liebmann Nybegynder
05. maj 2009 - 10:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tilføj til favoritter - Excel 2007

Hvordan bruger man funktionen "Ad to favorits" / "Tilføj til favoritter" i Excel 2007 ?

Jeg mangler knappen, som var i de tidligere udgaver.
Avatar billede be_nice Juniormester
05. maj 2009 - 16:43 #1
Hvad er det lige for en favorit funktion du mener - og ikke mindst hvor er denne placeret i f.eks. Excel 2003?
/Be_Nice
Avatar billede be_nice Juniormester
05. maj 2009 - 19:56 #2
Det er ikke tilladt at have 2 enslydende spørgsmål - se http://www.eksperten.dk/spm/874019
Du skal derfor lukke det ene spørgsmål...
/Be_Nice
Avatar billede liebmann Nybegynder
06. maj 2009 - 21:25 #3
Ved åbning af fil / mappe i Office 2003 (f.eks. Word eller Excel) er der en knap i søgebilledet i "Åben billedet", hvor man kan markere en mappe eller en fil og klikke på [føj til favoritter].
Herefter kan den findes i venstre kolonne "Søg i" ligesom:
Skrivebord, Dokumenter og andre mapper.

Denne funktion kan jeg ikke finde i Office 2007

P.s. det andet spørgsmål er lukket, men jeg kunne ikke starte spørgsmålet i første omgang, og fik derefter startet det 2 gange uden at opdage det.
Avatar billede be_nice Juniormester
07. maj 2009 - 07:54 #4
OK - så er jeg med på hvad du gerne vil :-)
Eksempel (Excel):
--> Tryk på officeknappen
--> Tryk på Gem som"
--> I den øverste linje "Gem i" vælger du den mappe du vil tilføje, således at mappenavnet fremgår af "Gem i"
--> Højreklik nu et sted i "boksen" hvor du vil have denne mappe som genvej og tryk "Tilføj...."
/Be_Nice
Avatar billede liebmann Nybegynder
07. maj 2009 - 21:15 #5
Tak for svaret - det virker fint