Avatar billede koldskaal Praktikant
06. maj 2009 - 18:00 Der er 6 kommentarer

installationsfejl netframework 3,5

Jeg har prøvet flere gange at installere netframework 3,5.
Jeg får blot meddelelsen "installationsfejl".

hvordan i alverden kan man komme videre med sådan en fejl???
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
06. maj 2009 - 18:16 #2
Du kan også prøve som Windows Vista Superadministrator.

1. Gå til "Start" (Windows Icon).
2. Gå til "Alle programmer".
3. Gå til "Tilbehør".
4. "Højreklik" på "Command prompt" og vælg "Kør som administrator".
5. Skriv "Net user administrator /active:yes" (og "no" for at Deaktiver).
6. Tryk på "Return" eller "Enter".
7. Nu kan Super"administrator" vælges fra "Login skærmen".
8. Gå til "Logge af" eller "Skifte bruger" og vælg "administrator".
9. Nu er administrator = Superadministrator.
Avatar billede koldskaal Praktikant
06. maj 2009 - 23:52 #3
Kære MichaelWJ-IT!

Jeg prøvede at installere fra dit link (uden SP1, men Resultatet er det samme.

Jeg bruger ikke Vista, men XP, og oplever her noget mærkeligt når jeg prøver at logge på, nemlig at mit admin password ikke virker... Jeg har nok lavet en fejl da jeg oprettede det. PINLIGT!!!

min bruger står som Computeradministrator inde på brugerkonti. Er der også et administatorniveau over det i XP?
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
07. maj 2009 - 01:13 #4
Nej det er der ikke.. Det er lavet til Vista..

Har du prøvet at opdatere til SP3 ?

fandt denne her..

netframework 3,5 (stor fil)
LINK ftp://ftp.sdu.dk/pub/microsoft/dotnet/uk/dotnetfx35.exe
Avatar billede koldskaal Praktikant
07. maj 2009 - 16:12 #5
Jeg prøvede det sidste link, hvor resultatet er nøjagtig det samme.
Avatar billede ptj_11 Forsker
04. august 2009 - 05:22 #6
Hent netfx_setupverifier.exe fra denne side:
http://blogs.msdn.com/astebner/articles/454956.aspx
Den kan fortælle dig, hvad du har installeret, og hvad der virker og hvad ikke.
Derfra må du så prøve at komme videre.
/ptj_11