Avatar billede nilsen Nybegynder
11. maj 2009 - 22:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kopiering av mapper i outlook expr.

gd
Jeg har et merkelig problem, jeg ønsker at flytte mine mapper i oe over til en ny pc.
I den forbindelse har jeg slettet næsten alle mail (inn/ud).
Mappen slettet post er tømt.
Efter kopieringen indeholder de forskellige mapper (noen som skulle være helt tomme) fortsatt optil 50 mb.
Totalt alle mapper fortsatt mer end 1 gb.
Hva kan det komme af, man skulle tro at en tom mappe viste tilnærmet ingen kb. og at alle mapper totalt kun skulle vise noen få mb.
mvh
Nilsen
ps oe i windows xp.
Avatar billede sleeper Nybegynder
12. maj 2009 - 19:07 #1
Hej

Du skal komprimere dit mailprogram, først derefter minimeres størelsen på dine mapper

Jeg kører ikke Windows 7 lige nu, så kan ikke sige dig præsic hvor der ligger, jeg mener det er under Filer > komprimer nu

ellers er er en forklaring her
http://kamerasiden.dk/artikel/vedligeholdelse_af_outlook_express/
Avatar billede nilsen Nybegynder
12. maj 2009 - 23:37 #2
gdi
Ok Sleeper, det ser ud til at det fungerer.
En merkelig løsning, men det er jo mange ting i Microsofts programmer man har problemer med.
Det neste problem er at jeg efter at experten forandret på systemet ikke kan finde ud hvordan jeg skal kunne give dig poengene??
Nilsen
Avatar billede sleeper Nybegynder
13. maj 2009 - 06:46 #3
Hej

JEg skal lige ligge et svar først, så har du mulighed for at lukke dit spørgsmål