Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
13. maj 2009 - 20:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

windows vil ikke starte

hej, min kærestes bærbare HP, godt et år gammel, vil ikke starte nu. der kommer blot et ganske pænt nålestribet gardin i mange farver frem. og så sker der ikke mere! hjælp hjælp hjælp!!
det er vista, og jeg har prøvet at trykke f2 og f8, uden der sker en skid.
vh carsten
Avatar billede Jensen DK Novice
14. maj 2009 - 06:49 #1
Der er sikkert en fejl i hardwaren, muligt grafikchipen, der må stadig være reklamations ret på maskinen, så hen i butikken og reklamer.
Avatar billede uglynakedguy Nybegynder
09. januar 2010 - 11:08 #2
hej sibidor, kan du skrive et svar til mig, så du kan få dine point? det viste sig at være bundkortet, der blev skiftet på fonas regning. tak for hjælpen!
Avatar billede Jensen DK Novice
09. januar 2010 - 12:51 #3
Ok her er et svar.