Avatar billede janfrost Nybegynder
16. maj 2009 - 10:52 Der er 1 kommentar

Opfordring til at skrive en humørbesked i Skype - hvorfra kommer den fra?

Da jeg her til morgen tændte PCen var der et et ikon på skrivebordet med opfordringen: Send en humørbesked til dine venner! Layoutet lignede Skype - men jeg aner ikke hvor det kommer fra. Skype var ikke åbnet. Tænkte straks om der kunne være tale om Spyware! Er der en der kan afkræfte det for mig - og give mig en rolig lørdag :-)
Avatar billede janfrost Nybegynder
16. maj 2009 - 14:43 #1
Lukket