Avatar billede target Nybegynder
19. maj 2009 - 10:37 Der er 1 løsning

Visual Studio 2008 IIS7 debugging stopper random

Hej eksperter.

Jeg har et problem med min Visual Studio 2008 SP1 på min Vista maskine med IIS7.
Problemet er, at når jeg debugger mine websites og stepper igennem koden (med F10 eller F11), så sker det random, at den fortsætter eksekveringen af koden, som om jeg havde trykket F5.
Hvis jeg så refresher min side, som jeg var ved at debugge på, så ryger jeg ind i debuggeren igen. Der er ikke noget mønster i, hvor lang tid der går før debuggeren selv fortsætter og det er heller ikke ved nogle bestemter steder i koden.
Jeg har haft dette problem længe, og det gør sig gældende for alle projekter jeg arbejder på. Så det er ikke isoleret til et enkelt projekt/solution eller et enkelt website.

Er der nogen der har en idé til hvad der kan være galt?
Avatar billede target Nybegynder
18. august 2010 - 14:39 #1
Lukker den her