Avatar billede hussebabz Nybegynder
19. maj 2009 - 17:06 Der er 9 kommentarer

Driver til Acer travelmate 4230 Windows xp.

Hej.

Jeg har lige geninstalleret min computer, men har ikke installations driveren så jeg kan installere Lan, så jeg kan gå på med min netkabel. Hvad gør jeg? jeg har hentet dem fra acers hjemmeside, men der er ingen installations filer.

Er der ikke nogen der vil være søde at sende mig et link til driveren?
Avatar billede haverslev Novice
19. maj 2009 - 17:13 #1
Du skal som det første, installere Chipset driveren og derefter kan du installere Grafik, Audio,Lan, Wireless osv.
Men chipsettet er "grundstenen"
http://support.acer-euro.com/drivers/notebook/tm_4230.html
Avatar billede hussebabz Nybegynder
19. maj 2009 - 17:32 #2
Det har jeg nemlig gjort. Men når jeg henter driveren til lan, er der altid kun 3 filer, ingen installations filer eller noget. Filerne hedder .cat .sys . inf hvad skal jeg så gøre?
Avatar billede haverslev Novice
19. maj 2009 - 17:43 #3
Gå i kontrolpanel, gå i System, gå i Hardware, klik på knappen Enhedshåndtering
Find dit netværkskort - h-klik på det og vælg "opdatere driver"
Ny boks - prik i "kun denne gang"
Sæt prik i "installere fra en liste...."
Klik på gennemse og navigere hen til det sted, hvor du downloade driverne og find inf. filen
Avatar billede mchlbk Praktikant
19. maj 2009 - 17:56 #4
Hvis det driller kan DriverMax sikkert hjælpe: http://small.drivermax.com/soft/dmx/drivermax.exe

Eller Driver Detective: http://www.drivershq.com/Download.aspx
Avatar billede hussebabz Nybegynder
19. maj 2009 - 18:05 #5
Jeg kan stadig ikke installere driveren? hvordan skal jeg installere den? jeg har downloadet dem på det link du gav mig, men det er de samme 3 filer der kommer frem igen.
Avatar billede haverslev Novice
19. maj 2009 - 18:06 #6
Hvordan installere drivermax og driver detektive inf. filer?
Avatar billede justrace Novice
19. maj 2009 - 18:10 #7
Prøv at læse #3 igen.
Avatar billede haverslev Novice
19. maj 2009 - 18:11 #8
Som tidligere skrevet:
Gå i kontrolpanel, gå i System, gå i Hardware, klik på knappen Enhedshåndtering
Find dit netværkskort - h-klik på det og vælg "opdatere driver"
Ny boks - prik i "kun denne gang"
Sæt prik i "installere fra en liste...."
Klik på gennemse og navigere hen til det sted, hvor du downloade driverne og find inf. filen (LAN driver inf. )
MEN det skal være den rigtige LAN driver du har hentet, der er
3 forskellige
Hvis du ikke ved hvilken du skal bruge af de 3 typer, så kan du blot hente alle 3 og prøve ovenstående.
Avatar billede haverslev Novice
09. juni 2009 - 21:42 #9
OK?
Lukke spørgsmål:
Sæt flueben i mit svar og derefter klik på accepter :)