Avatar billede victor-1 Nybegynder
20. maj 2009 - 13:18 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hvem har lyst til, at hjælpe lidt med denne hjemmeside.

Hej Eksperter.

Jeg henvender mig til Jer, da jeg har lovet at hjæle en ven med, at få gjort noget ved en Jagtforenings hjemmeside.

Det er denne side det handler om.
http://www.laastrupskalsjagt.dk

Vi er begge på forholdvis bar bund, når det handler om hjemmesider, men vi forestiller os siden skal overholde følgende:

1. Den skal være enkel og nemt overskuelig - helt uden unødvendig "flimmer".
2. Den skal når den er færdig kunne redigeres/kunne holdes opdateret af os selv... evt. i starten med din hjælp.

Jeg/vi har ingen idé om, hvad sådan en opgave koster, men vi ved at der ikke er mange midler til det. Allerhelst håber vi på, at en eller anden venlig sjæl vil forbarme sig over os, og vil hjælpe af et godt hjerte.

Lad mig høre om nogen vil hjælpe og lad os tales ved over MSN eller pr. mail.
Avatar billede 4v3nger Nybegynder
20. maj 2009 - 14:12 #1
hvis du ikke skal være færdig i morgen, kan jeg godt hjælpe dig...
Avatar billede LANILI Nybegynder
20. maj 2009 - 19:38 #2
Hej,

du kan kontakte mig på 28909068.

MVH

Lars
Avatar billede computerlab Nybegynder
21. maj 2009 - 10:07 #3
Jeg vil gerne tilbyde at lave en professionel hjemmeside til jer. Dette i et "CMS" så I selv kan redigere siden.

Du kan se mere information på min hjemmeside, lad mig høre om det har din interesse.

Mvh

Brian Jørgensen
www.ComputerLab.dk
Avatar billede oersted Novice
23. maj 2009 - 20:36 #4
referencer: www.stevnhoved.eu

tlf 2840 0969

vh J
Avatar billede softspot Forsker
25. maj 2009 - 09:16 #5
Du kan få det sat op i Umbraco (som i udgangspunktet er gratis og open source). Det burde være til at gå til og der findes et community hvor man kan finde hjælp til senere udvidelser, hvis det skulle blive nødvendigt.  Umbraco er baseret på .NET, så det vil kræve en host/server der understøtter .NET 3.5, men det skulle være muligt at finde til en fornuftig penge...
Avatar billede trinefe Nybegynder
25. maj 2009 - 23:32 #6
Hey
Har netop lavet biker-friends.dk, som jeg kunne forestille mig var noget lignende det i har brug for. Designet er ikke noget at råbe hurra for, men de havde heller ikke mange ressourcer.
Det består af et simpelt brugersystem og administratorsystem, men der er alle de ting de har brug for (tilmeldning til arrangementer, sende beskeder til hinanden, og admin har mulighed for at rette og opdatere alle sider)
Det er ikke noget jeg har fået alverden for og gør det gerne igen.
trine_fe89@hotmail.com
Avatar billede victor-1 Nybegynder
27. maj 2009 - 00:09 #7
Hej alle...

... og tusinde tak for Jeres indlæg.
Et par dage efter jeg oprettede denne tråd, henvendte min ven sig til mig med de forløsende ord; "jeg har fundet en som vil lave det hele for os"...

Så der bliver alligevel ikke brug for ekspertisen i denne omgang.

Jeg var i øvrigt ved at besvime, da jeg ved efterfølgende nærmere undersøgelser fandt ud af, hvor meget det koster at få lavet en hjemmeside... Jeg er stødt på priser fra kr. 500-5000 bare for en bette side, som den der var omdrejningspunktet her...
Tak for kaffe :-o
Avatar billede softspot Forsker
27. maj 2009 - 08:44 #8
Sådan er det, når du skal have lavet noget på timebasis, hvis det skal være en professionel leverandør (og ikke er en vennetjeneste) ;-)
Avatar billede fusion-it Nybegynder
28. maj 2009 - 19:44 #9
Tjaa han arbejder vel heller ikke gratis selv ;)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
29. maj 2009 - 08:22 #10
@fusion-it

Jo... I forenings regi gør han.

Jeg har også selv "arbejdet" gratis herinde og brugt hundrede vis af timer på at hjælpe andre med deres problemer.

Desuden har jeg tidligere brugt virkelig meget tid på spywarefri.dk med at yde GRATIS support - en support som hos en professionel ville have kostet kassen.

Det er ikke alle som nødvendigvis skal tjene på det de nu kan.

Håber det var svar på dit spørgsmål. :-)
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
05. juni 2009 - 22:16 #11
Nu er der også forskel på at arbejde gratis for en forening man selv er medlem af.

Desuden er der forskel på at bruge 5-10 minutter af og til for at hjælpe på diverse fora, frem for at lægge 20-50 timer i at udvikle en hjemmeside.
Avatar billede computerlab Nybegynder
05. juni 2009 - 22:25 #12
Godt sagt gadensgaard!