Avatar billede taulant Nybegynder
21. maj 2009 - 14:39 Der er 10 kommentarer

hurtigt og godt downloading program til musik

Hvad er det hurtigeste downloading program : til at downloade musik
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2009 - 14:53 #1
Du kunne jo prøve iTunes store, for du er vel ikke ude efter et p2p program, vel?
Avatar billede bufferzone Praktikant
21. maj 2009 - 15:01 #3
Kig på Mozilla SongBird den er glimrende
Avatar billede allanfo Praktikant
21. maj 2009 - 16:04 #4
Brug grabit fra www.shemes.com. Det er ikke et p2p, du henter fra de officielle nyhedsgrupper med din maksimale hastighed.
Avatar billede taulant Nybegynder
21. maj 2009 - 16:49 #5
det skulle kunne downloade film os .
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2009 - 17:09 #6
Filmtrailere?
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. maj 2009 - 17:09 #7
Eller er det fulde film....?
Avatar billede Slettet bruger
21. maj 2009 - 20:51 #8
Jeg tror det du forestiller dig er et program hvor man bare vælger de film og det musik man ønsker, og så får det serveret på et sølvfad, gratis. Desværre findes sådanne programmer ikke lovligt. Hvis jeg har misforstået dig må du bare sige til. Jeg ta'r det gerne i mig igen.
Avatar billede mrdemon30 Nybegynder
13. januar 2010 - 22:17 #9
Prøv vdownloader. der er os OK
Avatar billede Slettet bruger
13. januar 2010 - 23:21 #10
Spørgsmålet er vist rimeligt dødt. Det er over et halvt år siden det blev oprettet, og da brugeren ikke er aktiv mere, er det heller ikke muligt at lukke det.