Avatar billede humlehunden Nybegynder
21. maj 2009 - 21:12 Der er 3 kommentarer

PC vil ikke starte... HP

Hej.
  Min pc (som vel efterhånden er 5 år gammel) vil ikke starte mere. Bagpå pc'en sidder en lampe. Normalt er den tændt hele tiden når strømmen er sat til. Nu blinker den bare hele tiden. Jeg har revet alle stik ud mange gange og sat dem i igen, men det virker ikke. Dette problem er sket to gange før, hvor jeg på en eller anden måde fik det fikset. Men nu er den bare helt død... Men den må jo stadig ku' modtage strøm for ellers ku' lampen vel ikke blinke...

Håber super meget at en af jer har en ide eller to til at løse mit problem.
Avatar billede drenriza Nybegynder
21. maj 2009 - 21:55 #1
Syntes det lyder som om der er en løs forbindelse i strømforsygningen. Prøv evt at sætte en anden strømforsygning i maskinen (lån) en af en ven.
Avatar billede justrace Novice
22. maj 2009 - 09:40 #2
Det ku' tyde på den er død, og den kan jo sagtens lyse, da der er flere strømkredse i sådan en. Prøv om du kan låne en for at være sikker. Hvor mange watt er den på, og har du opgraderet noget hardware i den?
Avatar billede humlehunden Nybegynder
22. maj 2009 - 14:08 #3
Har ikke opgraderet noget hardware. Tror ikke rigtig på den med løs forbindelse. Har ikke rørt noget overhovedet dernede. Min roommate havde samme problem. Så fik hans far den. Der virkede den (selvfølgelig) ovre ved ham. Men han skilte den ad og rensede den for støv osv, og nu virker den her igen. Men virker som held for hvad er chancen for at begge vore comp. på nøjagtig samme tid sku' ha' fået for meget støv...?
  Mit tv er i samme stik som computeren så kan ikke være stikket der er noget galt med...