Avatar billede Torben37 Nybegynder
24. maj 2009 - 16:12 Der er 2 kommentarer

Tekst ikke synlig i mails modtaget

Jeg har fået et stort problem, pludselig modtager jeg nogle mails hvor teksten i mail'en er usynlig. Når jeg markerer teksten vises der blå felter der hvor teksten skulle have været vist.
Jeg kører dansk Outlook 2007 SP2 og Vista Business SP1.
Pls help
Avatar billede showsource Seniormester
24. maj 2009 - 17:45 #1
Du modtager mails som html, og baggrund er hvid, men det er teksten også !

Prøv at vælge "text" som format du vil modtage emails i.

Bruger du måske dit eget definerede stylesheet ved modtagelse?
Avatar billede Torben37 Nybegynder
24. maj 2009 - 21:55 #2
Tak for tippet, men det hjælper ikke. Det mærkelige ved problemet er at teksten vises i skrivebordsmeddelelsen når mailen modtages, men når den skal vises fra Inbox'en er den blank.
Hvis jeg videresender mailen til min kones maskine der kører Outlook 2003 vises mailen uden problemer på hendes maskine.