Avatar billede cdc Novice
29. maj 2009 - 09:57 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Text rundt langs kanten i InDesign

Da vi ikke har en InDesign kategori på E, skriver jeg den her inde.

Hvordan laver man en copyright text der skal følge CD'ens kant rundt på en CD eller en DVD i InDesign. Kan man det eller skal man exportere den over i et andet program.

//cdc
Avatar billede rolfie Nybegynder
29. maj 2009 - 10:25 #1
Du tegner en extra cirkel - og holder venstre musetast nede på tekstværktøjet (eller trykker skift+t) og vælger værktøjet "type on path" - og så skriver du bare løs.

Rolf
Avatar billede cdc Novice
29. maj 2009 - 10:34 #2
tak for det, smid et svar
Avatar billede rolfie Nybegynder
29. maj 2009 - 11:55 #3
OK - Det virker jo så på alle paths skulle du få lyst at blive kreativ ;o)
Avatar billede cdc Novice
07. oktober 2009 - 11:26 #4
sorry for det sene svar