Avatar billede niceguyzdk Nybegynder
02. juni 2009 - 10:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

explore

Jeg har en IBM PC bærbar med XP forleden startede min PC i fejl sikret tilstand, jeg genstartede den men der kom blå skærm.
Så startede jeg den igen  kørte fejl sikret tilstand og lavede en restorre og valgte en tidligere dato og dette lykkes da også.
Computeren gestartede som den skulle, men nu kan jeg bare ikke logge på internettet.
hvergang jeg klikker på Explore  tænker den lidt og åbner siden et kort øjeblik.
PC er online skype kører og jeg kan gå på messenger , dog kan jeg ikke åbne mine hotmails, de er kun vist i højre hjørne af min messenger.
Nogen ider til havd der kan være galt, jeg har prøvet at slå nin firevall fra samt scannet pc med antivirus og regcleaner.
Hvad kan jeg gøre?? Vh
Avatar billede BRB Praktikant
02. juni 2009 - 11:47 #1
Har du nogle add-ons i explore som du ikke kan genkende?
Avatar billede BRB Praktikant
02. juni 2009 - 12:28 #2
Det er nemlig tit at bare det at disable all addons og så enable dem igen en efter en indtil explore ikke virker igen.

den der får explore til at gå ned er så en no go.
Avatar billede Jensen DK Novice
02. juni 2009 - 12:56 #3
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Kør programmet, klik på "Tools" knappen (billede af en hammer), marker følgende punkt, og klik på "GO"

Repair permissions
Repair/reintstall IE
Avatar billede niceguyzdk Nybegynder
02. juni 2009 - 13:28 #4
Mange tak lungoordsvej
Kan du være mere specifik aner ikke så meget om computersprog og add ons, Ps hvor ændre man dem ? forhåbentlig ikke inde explore da den kke vil åbne  kun  i 2 sec og i dette øjeblik kan jeg ikke ændre noget
Vh Poul
Avatar billede niceguyzdk Nybegynder
02. juni 2009 - 15:30 #5
Nu har jeg downloadet den på min usb nøgle fra min arbejds pc for jeg ville ellers ikke kunne hente den ned  da jeg ikke kan kommet på nettet.
hvad gør dette program ???
Vh Poul
Avatar billede niceguyzdk Nybegynder
03. juni 2009 - 08:04 #6
syntes desværre ikke at hjælpe
Avatar billede Jensen DK Novice
03. juni 2009 - 08:07 #7
Du har lukket her, er problemet ikke løst så må du oprette et nyt spørgsmål.