Avatar billede djaz Nybegynder
04. juni 2009 - 14:31 Der er 4 kommentarer

Tv tuner til en projektor ???

Jeg er ude efter en tv tuner til min projektor. Jeg er klar over man kan bruge en gammel video... Men vil det give lige så godt et billede som køb af ene eller anden extern tv tuner ???

Nogen forslag til det at få det bedst mulige tv signal op på min projektor i stor størrelse ?
Jeg har mulighed for tilslutning til PC, dog er det tv kort jeg allerede har et jeg synes der giver meget grynet tv billede.
Avatar billede ejldk Nybegynder
04. juni 2009 - 14:45 #1
Du kan jo købe en extern digital tuner med en udgang som passer i projekteren (Rød,Hvid,Gul) Kan ikke huske hvad de hedder.
Tjekker lige, 2 sek.
Avatar billede djaz Nybegynder
04. juni 2009 - 15:44 #2
normalt når man ser alle de der tilbud med digital tuner box til sit gamle tv... er det nok til at give tv signal til sin projektor  ???
Avatar billede djaz Nybegynder
09. juni 2009 - 09:26 #3
Er der virkelig ikke nogen der har et godt råd til mig ???
Avatar billede djaz Nybegynder
10. juni 2009 - 08:48 #4
bumb !