Avatar billede cooldreng13 Nybegynder
04. juni 2009 - 21:46 Der er 6 kommentarer

Hjælp?!

hej

Min pc totalt væk...
jeg kan boote og så kommer alt det der hvor den sætter skrivebordet op osv. det kan tage den 10 min bare for at komme ind i login skærmen (ctrl + alt + delete) og derefter login tænker den ikke mere. kan ikke se ikoner kan ikke komme ind i jobliste den freezer totalt, kun baggrund...
den virker fint på arbejdet.
hjælp tak :)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2009 - 21:56 #1
Avatar billede nissen2630 Novice
04. juni 2009 - 21:59 #2
Prøv at starte i fejlsikret tilstand (Tryk F8 ved opstart)

og følg følgende guide:
http://www.eksperten.dk/guide/1232

Husk dog ved installation af CCleaner at fjerne fluebenet ved Yahoo toolbar
Avatar billede cooldreng13 Nybegynder
04. juni 2009 - 22:01 #3
jamen hvordan skal jeg kunne hente det når jeg heller ikke kan komme ind på fejlsikret tilstand
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2009 - 22:04 #4
"den virker fint på arbejdet." det er vel ikke den samme computer du taler om - kør evt. "chkdsk /r /p" fra din XP-skive - guide på www.helgec.dk/chkdsk.html
Avatar billede cooldreng13 Nybegynder
04. juni 2009 - 22:07 #5
jo det er den samme pc
og det med xå skiven, mener du at jeg skal loade den inde på skrivebordet eller direkte fra boot?
fordi stadig kan jeg ikke komme ind på mit skriveord når det hele freezer heller ikke i fejlsikret tilstand
Avatar billede off-line Nybegynder
04. juni 2009 - 23:33 #6
Nej bare følg anvisningen, for neden hvor der står, hvad du skal gøre, når du booter op på din windCD. helgec er vist ikke en natteravn, der er derfor jeg svarer.