Avatar billede emfr08ab Nybegynder
06. juni 2009 - 16:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Logo til teknosamleren.dk

Hej.

Jeg har flere gange prøvet at lave et logo til denne side. Det er dog mildt sagt ikke gået så godt. Jeg søger derfor enten inspiration til, hvordan jeg selv kan lave det eller evt. færdige forslag. Jeg ville selvfølgelig blive meget glad for sidstnævnte, men forventer intet, da jeg ikke umiddelbart tilbyder penge. Hvis du selv har en side med en lille smule relevans, kan jeg dog tilbyde en linkplads. Jeg tilbyder selvfølgelig også de point, som her er sat af.

Jeg har selv ingen anelse om, hvordan det skal se ud. Det skal bare helst være simpelt og passe til siden:

http://www.teknosamleren.dk

Jeg overvejer desuden om, det senere vil skulle blive brugt som vandmærke til et par billeder.

Kort sagt handler siden primært om teknobiler, som er gamle danske modelbiler. Siden er lavet af mig som et fritidsprojekt til min far. Han skriver artikler om bilerne, og sælger desuden reservedele til dem. Siden har givet overraskende mange henvendelser, og det er derfor vores ønske at gøre lidt mere ud af den med f.eks. et logo.

Logoet skal desuden ikke blive for legetøjs-agtigt selvom det omhandler gammelt legetøj.

Lad ideerne komme, og giv evt. et færdigt forslag.
Avatar billede ebea Ekspert
06. juni 2009 - 18:58 #1
Hej! Jeg har sendt dig et forslag, på den mail adresse som hedder post@teknosamleren.dk

MvH
Avatar billede helle100 Nybegynder
06. juni 2009 - 21:57 #2
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
06. juni 2009 - 23:04 #3
Jeg siger tak for forslag.

Begge er gode og rammer meget godt.

Jeg har valgt ebea's forslag. Det er dejligt simpelt, og jeg kan faktisk rigtig godt lide det, selvom det er så simpelt.

Det samme gør sig egentligt gældende for helle100's.Den gule farve passer bare ikke så godt ind, selvom jeg godt kan se pointen i at bruge samme farve som det oprindelige logo. Den gule farve passer bare næsten kun ind på den røde baggrund føler jeg.

Men tak begge to. Jeg kører dog med ebea's forslag :)

Ps. Hvordan gør man med hensyn til point. Giver man de 200 til den jeg vælger? Eller deler man dem op forholdsmæssigt så det andet forslag også får lidt?

ebea læg i hvert fald et svar ;)
Avatar billede ebea Ekspert
06. juni 2009 - 23:36 #4
Giv du pointene til helle100 - og god fornøjelse med hjemmesiden.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
07. juni 2009 - 00:30 #5
Mange tak :)