Avatar billede BanditMit Praktikant
06. juni 2009 - 22:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wii internet opsætning

Hej

Mit kæreste og jeg har lige købt en Wii. Nu vil jeg så gerne have den på nettet. Hvilket hardware skal jeg bruge (har allerede en router)? Som en lille bi-ting vil jeg også gerne have et SD-kort til den. Ved I hvilket der er bedst?

Morten
Avatar billede snowball Novice
06. juni 2009 - 23:12 #1
Hvis du allerede har en trådløs router, så benytter du bare den eftersom WII'en har trådløs netkort.

Hvis du har en router uden trådløs, så skal du først have fat i et USB netkort til WII'en - http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=434773

Se guider på http://www.nintendo.com/consumer/systems/wii/en_na/online.jsp for hvordan du sætter det op.

Mht. SD kort, så går man aldrig galt i byen ved at købe et fra Sandisk eller Kingston.
Avatar billede BanditMit Praktikant
11. juni 2009 - 17:05 #2
Jeg vidste da slet ik at en Wii havde trådløst netkort indbygget så jeg siger mange tak for hjælpen.