Avatar billede daj72 Nybegynder
08. juni 2009 - 19:39 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Backup af løst drev ???

Hey,

Jeg har et løst drev liggende som jeg gerne vil tage en backup af, men jeg kan ikke lige se hvordan jeg kan tage backup af det løse drev.

Er der en der har et godt forslag ??
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. juni 2009 - 20:37 #1
Forklar "løst drev"?
Avatar billede daj72 Nybegynder
08. juni 2009 - 20:44 #2
Hey,

Jeg fandt løsning selv fra "Sandberg", men det løse drev er i virkeligheden et internt drev der bare ligger løst i skuffen ;-)
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2009 - 20:46 #3
Han mener sikkert en "løs" Harddisk".

The Hard Way: skil din "kasse" ad og se om du kan tilslutte den med nogle stik som passer. Husk at slukke for PCén først.

The Easy Way. Køb en "kasse" til en USB harddisk (omkring 150kr) og så har du en glimrende løsning, fremover.