Avatar billede benner Nybegynder
09. juni 2009 - 15:55 Der er 2 kommentarer

Udprint klippes i breden

Hej Eksperter

Jeg har en Terminal Server (2003), hvor en bruger har problemer med at udskrive. Udskrives der en mail fra Outlook Express, klippes der lidt af teksten i både højre og venstre side.
Det virker som om at printeren benytter et andet papirformat (muligvis letter), end A4 som ligger i printeren.

Jeg har prøvet at printe på et par forskellige printere, og resultatet er det samme.
Så konverterede jeg mailen til at køre via Outlook 2003, det gav ingen forskel.
Udskrives der fra Adobe Reader, Internet Explorer eller Excel, er der ingen problemer. Her kan man fint lave en A4 udskrift der går til printeren margen.
Skifter jeg til en anden bruger, er problemet der heller ikke.

Nogle som har et godt forslag til hvad problemet kan skyldes?
Avatar billede fusion-it Nybegynder
09. juni 2009 - 16:09 #1
Hej

Siden du har prøvet et par forskellige printere kan det ikke være printerens instillinger :)

Det kanfor mig tyde på problemet ligger i din mail :)
Avatar billede benner Nybegynder
09. juni 2009 - 16:25 #2
Det er underordnet hvilken mail der printes.

Jeg har forsøgt at oprette en helt ny mail profil til Outlook, og så hentet nogle pop3-mails, og de udskrives også bredere end papiret er (for denne ene bruger).