Avatar billede cooldreng13 Nybegynder
10. juni 2009 - 00:12 Der er 4 kommentarer

Søger et program?

hej
jeg leder efter et program, som skander din pc for store filer
så du kan se hvad du har.
du får en top100 liste med filer fra 1kb til xxgb, og så viser den hvor de ligger
kan huske at jeg fandt programmet, men efter format glemte jeg at tage backup af det, så self kan jeg ikke finde det mere...

Så jeg håber at en af jer her fra eksperten kan hjælpe mig :)
Avatar billede off-line Nybegynder
10. juni 2009 - 01:19 #1
Nu er det jo ikke til at vide hvad du tænker på, men jeg synes,
at dette freeware program er er udmærket.
http://www.explorerxp.com/
Avatar billede off-line Nybegynder
10. juni 2009 - 01:21 #2
Du har yderligere 2 gamle, åbne spørgsmål, dem bør du lukke.
10. juni 2009 - 06:38 #3
Hmmm... brug Windows egen SØG rutine - søg på alle filer - når listen dukker op - sotér på fil størrelse ...
Avatar billede killer_bee Nybegynder
10. juni 2009 - 11:38 #4
eller når du søger med windows egen søgning kan man angive en størrelse på de filer man vil have....