Avatar billede verakso Nybegynder
12. juni 2009 - 13:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilke point er ude?

I min profilboks står der pt. 14.052 point (1.138 ude)
Hvordan kan jeg nemt finde de spørgsmål hvor jeg ikke har tildelt point endnu (de 1.138 ude)
Avatar billede snowball Novice
12. juni 2009 - 13:27 #1
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/verakso

Spørgsmål med en grå eller gul cirkel er åbne spørgsmål og tæller dermed som point ude.
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. juni 2009 - 13:29 #2
http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/verakso

Spørgsmål om eksperten er normalt gratis :-)
Avatar billede dragonknight Juniormester
12. juni 2009 - 13:29 #3
Too slow :-)
Avatar billede verakso Nybegynder
12. juni 2009 - 13:34 #4
Fandt selv under profil, spørgsmål oprettet af Verakso.

Det tog bar lidt tid at finde rundt i det nye layout
[ja jeg kommer her ikke så tit]

Dog savner jeg en slags abandoned knap, eller en eller anden tilkendegivelse på at der ikke er givet et tilfredsstillende svar og tråden er død.

Som det er nu, har jeg selv måtte erklære tråden død, og givet mig selv pointene tilbage.

Men det efterlader spørgsmålet som værende besvaret og det er jo ikke korrekt.

(og ups, der brød jeg vist lige reglen om at oprette et nyt spørgsmål i et spørgsmål)
Avatar billede snowball Novice
12. juni 2009 - 13:43 #5
Som det er nu, har jeg selv måtte erklære tråden død, og givet mig selv pointene tilbage.

Det er også den korrekt måde at gøre det på sådan som systemet er nu. Jeg er dog enig i, at det måske ikke er den optimale måde at gøre det på.
Avatar billede verakso Nybegynder
20. august 2009 - 23:01 #6
Case Closed ;)