Avatar billede rabell Nybegynder
14. juni 2009 - 15:08 Der er 3 kommentarer

Virus i outlook ekspress?

Jeg er rendt ind i det underligste fænomen.

Når jeg tjekker mine mails i outlook ekspress, forsvinder de så snart, jeg har klikket på den enkelte mail. De ryger ikke i slettet mappen men bliver bare pist væk.

Jeg har kørt mit avastprogram flere gange, men det finder intet.

Er der nogen, der har en idé, hvad det kan være?
Avatar billede osdata Nybegynder
15. juni 2009 - 09:46 #1
Måske har du sat visning til kun at vise ulæste beskeder.

Ole Stanstrup
O.S. Data
Avatar billede rabell Nybegynder
15. juni 2009 - 22:50 #2
hvor finder jeg den funktion? Jeg har den engelske version, og jeg husker ikke, at jeg har slået noget fra. Men man kan jo aldrig vide.
Avatar billede rabell Nybegynder
10. august 2009 - 17:32 #3
nej, det var ikke det. De er alle pist væk...