Avatar billede chia80 Nybegynder
14. juni 2009 - 22:24 Der er 4 kommentarer

Links til media player video virker ikke

Jeg har oprettet en hjemmeside (www.jorgensen-enggaard.dk) og under video har jeg nogle links. I min editor (Golive cs2) har jeg valgt at der skal åbens et nyt vindue, hvor filmen så vil afspille. Det vil den overhovedet ikke. De to første link skulle der åbnes et vindue og de andre et popup vindue.

Jeg forstår slet ikke havd der er galt?
Avatar billede discotk Nybegynder
15. juni 2009 - 00:21 #1
Til at starte med kan jeg ihvertfald se at der er en fejl. Tegnet ">" vises oppe i venstre hjørne

Synes også at din popup kode ser lidt underlig ud. Ville måske foreslå noget ala:

PHP

<a href="" onclick="window.open('ditdokument.php?videoID=XX','mitvindue','width=500,height=150');return false;">

Hvis du ikke er så kendt med PHP kan du også bare lave en html side til hver video og bruge linket

<a href="" onclick="window.open('DinVideoSide.html','mitvindue','width=500,height=150');return false;">
Avatar billede chia80 Nybegynder
15. juni 2009 - 09:13 #2
Så har jeg prøvet det med det første link, men det virker stadig ikke.
Avatar billede discotk Nybegynder
16. juli 2009 - 19:30 #3
Lukket
Avatar billede discotk Nybegynder
16. juli 2009 - 19:31 #4
Denne besked må godt lukkes