Avatar billede bundgaard666 Nybegynder
15. juni 2009 - 09:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Mangler windows cd, men har licenskoden

Hej

Jeg har netop købt en brugt bærbar med påklistret Windows Vista Ultimate licenskode.
Der medfølger ingen Windows installations cd eller recovery cd, er det muligt at få tilsendt en ny installations cd eller recovery cd så jeg kan få formateret harddisken?
Avatar billede dragonknight Juniormester
15. juni 2009 - 09:20 #1
Helt sikkert, så ring eller skriv til Microsoft. Du skal dog forvente, at de vil have penge for det.
Avatar billede haverslev Novice
15. juni 2009 - 09:32 #2
Nu er der rigtig mange pc`ere der kun har en recovery partition og man kan f.eks selv brænde en cd/dvd ud af den og deved have en Windows cd.

F.eks ACER, der trykker man ALT+F10 i opstarten og man kommer i recovery - så kan man genetablere pc`en !som den var da man købte den"

F.eks HP, så skal man trykke på F11 for at komme i recovery
(dog bios afhængig)

Her er også guide til at lave recovery CD/DVD
http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/fastFaqLiteDocument?lc=en&cc=us&product=18703&dlc=en&docname=c00809678
Avatar billede bundgaard666 Nybegynder
15. februar 2014 - 20:53 #3
Luk